31 Mayıs 2014 Cumartesi

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Dans Videoları

Bu kız delirdi, kafayı yedi, taktı bu diziye (hintlilere) diyebilirsiniz hakkınız da var ne diyeyim :P
Bu diziyle yeni bir kültür öğrendim...
Güzel duygular keşvettim...
Hint müziğine ilgi duymaya başladım...
Daha çok Merak ettim Hindistanı...
Daha bir çok şey...
Ya bana mı öyle geliyor yoksa bu asya insanları Yada benim özel ilgi alanlarım Güney Koreliler ve Hintliler çok mu içtenler yada ben mi öyle görmek istiyorum bilemiyorum. 
(Ne dersiniz? )
ABD dizisi de izliyorum ama bu duyguları onlarda yaşamıyorum. 
Gözlerimi güldüremiyorlar...
Neyse...
Bu postumda hafta sonuna özel Pyaar dans videolarından ekleyeceğim. Eklemezsem çatlarım. Çok tatlı dans ediyor bacılarım abilerim :)





Daha o kadar çok tatlı videolar var ki... 
Blogu videolarla donatmamak için zor tutuyorum kendimi :P
 Barun için bunu söyleyemesem de Sanaya gerçekten çok iyi dans ediyor :)
Bir gün sizde Pyaarlanacaksınız bunu unutmayın :))))))
tugbatugba






Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...