5 Mayıs 2014 Pazartesi

Gözüme Kestirdiğim Bazı Kombinler

Bu yıl bazı markaların ve butiklerin ürünlerini gözüme kestirdim.

Kayra bu sezon çok iyi iş çıkarmış.
Aşağıdaki resimlerde görünen kombinlere  bayıldım. Gücüm ve de ömrü yeterse bazılarını hatta hepsini hepsiniii gardolabımda görmek istiyorum. sponsorrrr :P  

 

 


 Ayşen Özen'nin tasarımları.
 


Bu Tunik de Ara Zeynep Bilyay'ın tasarımı. Yukarıdaki ürünü  gardolabıma kattım. Yalnız henüz elime ulaşmadı umarım resimdeki gibi güzeldir. 
Bu arada ŞüŞütown'unda tasarımlarını ve giyimini hayranlıkla izliyorum.

Siz bu aralar hangi tasarımlardan ve kombinlerden hoşanıyorsunuz.
tugbatugba

2 yorum :

Prenses Annesi dedi ki...

bunların hepsi çok güzel. özellikle son tuniğe bayıldım...

tugbatugba dedi ki...

bende bayıldım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...