10 Nisan 2014 Perşembe

Son zamanlardaki hallerimiz ve instagramdan esintiler

Postlar birikti gene. Bu akşam oturup biriken tüm postları yazıp yayınlayacağım inşaallah...

Harun Emir Etiketli kitaplara bayılıyor. Bu yüzden netten kitap aldıkça Harun Emir için de İş Bankası yayınlarının bol etiketli kitaplarını alıyorum. Bu sefer tren ve vücudumuzla alakalı etiket kitapları aldık. 


Oynarken hem eğleniyoruz hem öğreniyoruz...

Aslında yukarıdaki güzel sofralı toplantıya katılalı çok oldu ama yayınlamadan da edemedim. Sofraya haksızlık olurdu doğrusu. Çok cici bir bebişin diş buğdayı gününe katıldık. Ev sahibine  bu güzel sofra ve ev sahibeliği için tekrardan teşekkürler.  

Biz artık çöp adam olayına girdik. ilk denmesi olmasına rağmen hiç de fena değil :)

Keksiz olmaz. Haftada bir kere pişiririz illa. Saçlarımın oldukça uzun olduğundan artık bandanasız mutfak işleri yapmıyoruz.  Çırpıcımızı bile kırdık :) mikserin çırpıcısı ile çırpıyoruz şimdilik...


Park sezonunu açtık...

Harun Emir parkta oynarken boş durmak olmaz. bu aralar Kurt Seyt ve Shurayı okuyorum...
Sabah yürüyüşlerine başladım... Sabahın köründe parka dikiliyorum. ehh birde köpeklerle köşe kapmaca oynamasam :(

Nisan 9 Elif Berranın doğum günüydü. İyi doğdun Büyük Prenses Seni Seviyoruz...

*Beni İnstagramdan takip edenler bazı resimleri görmüş olabilir orada  daha güncelim.
beni instagramdan takip etmek için tugbayugba
Tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...