12 Nisan 2014 Cumartesi

Man Form The Stars Korean Drama

Bir yıldızdan Dünyayı incelemeye geldiğinizi düşünün. Üstüne üstlük dünyada birde sıkışıp kaldığınızı. Ne yaparsınız? Kaç üniversiteye gidersiniz? Yaşlanmadığınız için kaç askerlik? Kaç düzmece ölüm?  Farklı özellikleriniz olduğu için onu saklamaya çalışır mıydınız?  İnsanlara yardım?  Yada Sessiz sakin 400 yıl sonra gelecek kuyruklu yıldızı mı beklersiniz? Onu bunu bilmem ama kahramanımız çok şey yapıyor :)

Bölüm Sayısı:21
Oyuncular:
Kim Soo Hyun
Jun Ji Hyun
Park He Jin
Yoo In Na

Konusu:
400 yıldır dünyaya sıkışıp kalmış bir uzaylı ile  top star Chan Song yi ile olan ilişkisini anlatyor.
Sessiz sakince kimsenin gözüne batmadan 400 yıldır dünyada yaşayan ve evine dönmek için 400 yılda bir gelen kuyruklu yıldız bekleyen Do Min joon yan daireye gelen top star Chan Song Yi  nin taşınması ile hayatı hareketli hale gelir. Kuruklu Yıldızın gelmesine 3 ay kalmıştır. 
İkili arasında derin bir ilişki oluşur ve birbirlerini bırakmak çok zorlaşır... hem keyifli hemde duygusal sahneleri olan diziye ben bayıldım bayıldım. Favori dizilerimin arasına girdi bile. Mutlaka vede mutlaka izlenmeli diyorum :)

                         
Kuzenim Şeymanın Tavsiyesine uyup izledim bu diziyi. Şeymoş Komavoyo:)

 Şu poza bakınn :)
tugbatugba



Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...