19 Aralık 2013 Perşembe

Mary Him If You Dare/ Future Choise 2013 Korean Drama

Bir Yayın Şirketinde geçen olayları anlatıyor dizimiz. İlişkiler, bir projenin ne kadar çabalarla yapıldığı ve bir kadının yaşı geçmiş olsa da yayın yazarlığına geçişini ve zorluklarından da bahsediyor.Yalnız bir fark var ki bu yayın yazarımızın gelecekten gelen bir misafiri vardır. Kendisi... Gelecekteki kocasıyla evlenmemesi ve kendi geleceğinin de düzelmesi için ona yol gösterir. Sözünü dinlemesi için çabalar durur. İşleri karmakarışık eder durur. Aslında karakterimizin tek derdi işi gücü toplumdaki amacını bulabilmek... Ajummasını pek de kale almaz...  

Oyunculara bakınca balıklama atladım diziye.. 
Bence iyiydi sadece şu vardı ki çok romantik olması gereken bir diziyi nasıl romantizimden uzak tutalım diye sormuşlar kendi kendilerine sanırım yapımcılar :)
Buna rağmen oyuncuların sıcaklığı diziyi kurtarmış. 
Sanırım o kadar dizi izledikten sonra Koreli yapımcılardan çok mu fazla şey istiyoruz :)


Jung Yong Hwa her zamanki gibi çok iyiydi.
Yoon Eun hye ye zaten söz bulamıyorum. 
Dong Geon Lee ile yeni tanıştım ama oyunculuguna bayıldığım için Sweet 18 adlı dizisine başladım. Ben daha erken yıllarda neden dizi çekmemiş ona şaşırdım ya da ben bulamadım başka dizisini... Sweet 18 de bitirip öyle yazmak istiyorum. Şimdilik çok komik geçiyor. 
tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...