1 Kasım 2013 Cuma

Yabancı Dizilerim

Once Upan a Time
Severek izlediğim bir dizi.
Şu an 3. sezonda
Masallardaki kahramanları başka bir çerçeveden bakmamızı sağlıyor. Kahramanlar bazen bilindiğinden farklı karakterde olabiliyor. 

Revolution
 2. sezonunda. Günümüzde elektrikler kesilse ve hiç bir şey çalışmasa,
araya da kılıçlar girse, toprak ve yer savaşları başlasa. Arada kalan bir de bilim adamları olsa...
Dizi ikinci sezona biraz yavaş başlasa da yavaş yavaş hareketleniyor ve  birinci sezonu bomba gibiydi.




The Vampires Diares 
Daha önce blogumda yazmıştım fakat tekrar yazmak istedim. 4. sezona kadar herşey körtopal giderken,  5. sezon biraz sönük mü kalmaya başladı?

The Orjinals
 Diziye henüz başlamadım ama çok merak ediyorum çünkü bu dizide çok sevdiğim karakter Klaus var.


Revenge
Dizi 3. Sezonunda. İntikam tüm gücüyle devam ediyor.
yalnız dizinin Türk versiyonu çok berbat olmuş hiç bir şey oturmamış. Eğer Türk versiyonunu izliyorsanız ilk önce orjinalini izlemenizi tavsiye ediyorum.

Siz hangi dizileri izliyorsunuz?
tugbatugba



Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...