12 Temmuz 2013 Cuma

ilk önce bir özet!

İlk önce herkesin Ramazanı hayırlı olsun. Umarım bereketli, hayırlı bol bol misafirli bir Ramazan geçiririz... uzun zamandır yazamadım biliyorum. Tatil ertesi bir türlü toparlanamadım sonra Ramazan girdi... Bugün bir kaç yazı yazacağım ama ilk önce ana başlıklarıyla bir özet :)   
Geçen yıl kısa bir araba tatili yapmıştık. Bu yıl bir otelde dinlenmeye karar verdik...

Oleyy bir kez Daha Teyze oldum :)

Abla kardeş...

Tatilden önce börek açma denemesi yaptım ve başardım... lezzeti süper oldu ilk dememde böyle olacağını düşünmememiştim. tarif anneeligibireyhandan buldum harika bir hamur kolayca açılabiliyor mutlaka denenmeli.  

Son hali Yattaaaa başardım :)


ve Harun Emir'i yuvaya göndermeye başladık. her gün gitmeyecek sadece haftada 3 gün yada 2 tam karar vermedik. Şu an alışma aşamasında... Sosyalleşmesi ve arkadaş edinmesi için iyi bir yöntem olduğunu düşündük...

Şimdilik özet bu kadar gerçek detaylar için yarına bol resimli bir yazı geliyor :)
tugbatugba 

1 yorum :

Ebrushka Blog dedi ki...

Börek muhteşem görünüyor, eline sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...