15 Ekim 2012 Pazartesi

Kışlık Alışverişi

Havalar yavaş yavaş soğuyor. bizde kış hazırlığına başladık.
Harun Emir in kışlık hiç bir şeyi yoktu. uzun zamandır güzel bir alışveriş yapmak istiyordum. en sonunda annem, ben ve Harun Emir beklenen alışverişi gerçekleştirdik... Harun Emir sağolsun bu sefer bizi üzmedi :))

Oğlumun kışlık çeyizleri bunlar tabii bir kaç eksiğimiz daha var ama onları da yavaş yavaş tamamlayacağım...
 Daha öncede bahsetmiştim Harun Emirin kıyafetleri için  Forum İstanbula gidiyorum. (hemen ilk katı çocuklar için başka bir yeri dolaşmaya gerek yok) bu sefer favori magazalarım da (modhercare ve smyk)  bir şey bulamadım. benim istediğim ne çok kalın ne de çok ince eşofman altları ve svıtler çocuklar bunlarda rahat ediyorlar.. fakat genelde hep polardan altlar ve üstler bulabildim.  waikikide bile polar vardı. artık tam ümidi kesmiştim ki GAP imdadıma yetişti. şu sıralar 3 al 2 öde kampanyası da cabası oldu Harun Emirin svıtleri ve eşofman altları oradan tamamlandı. Hırkamızı H&M den aldık  aslında güzel şeyler vardı fakat erkek reyonunda  pek birşey kalmamıştı. Ayakkabılarımızı da  yenilememiz gerekiyordu. geçen yıl yaptığım gibi sportive kıds ten tamalmadım.  rebook ışıklı spor ayakkabı aldık. Çalışanları çok ilgili... Bir bayramlığımız kalmıştı ki onuda aklımdaki başka bir mağaza için beklettim.
Hiç İncity diye bir marka gördünüz mü? nerelerde var bilmiyorum bir esenlerde birde armoni parka giderken sefaköy de bir cadde de gördüm. ürünler mağazanın kendi ürünü. çalışanlar da bilhassa ilgili. tüm ürünleri çok güzel ve kaliteli. bu yüzden Harun Emir'in bayramlığını buradan seçtim. ilk defa kahverengi giyinecek oğluşum bu bayram nasip olursa... he bir de, bir eşofman takımı da buradan aldık, annanemizin hediyesi...
soldaki alışverişte benim payıma düşen (koton)... sağdaki Harun Emir'in eşyaları için(sportive kıds)...
bu hafta temizlik var.. yarın mutfağa giriyorum salı temizlikçi gelecek ablamda taşınıyor... salı oruç başlıyor bende tutmak istiyorummm :)
herkese iyi haftalar
tugbatugba 

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...