27 Haziran 2012 Çarşamba

Lüzumsuz Adam

Harun Emirle kitap okumak o kadar çok zorlaştı ki... artık devamlı kendiyle ilgilenilmesini istiyor. sadece uyku aralarında (ki bu aralar uykusunu da kısalttı). iş güçten arta kalan zamanlarda dizilerimi izlemeye ve kitap okumaya çalışıyorum. maalesef yatakta okumak için aldığım lamba da Emirin dikkatini çekiyor ve uyumamak için bir bahane oluyor.

Lüzumsuz adamıı okumaya başlayalı bayağı bir oldu... bir öykü derlemesi. yazarın yazdığı bazı dergilerden öyküler alınmış bir kaç öykü daha yazılıp basılmış bir kitap. içinde ilgi çeken öykücükeler mevcut. özellikle Papaz efendiyi çok sevdim. ben kitabı beğendim. yazarın basit bir günü veyahut anı nasıl ustalıkla anlatmasını hayranlıkla okudum.
tugbatugba 

2 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

Tuğbaaa özlemişim seni ben kııısss...

Geçen haftasonu bol bol andım SAİT fAİK'İonun adasında Burgaz'daydım.

tugbatugba dedi ki...

bende özledim ablam seni. aa evet bir hikayesi vardı mezar taşlarıyla aalakalı oda çok hoştu haaa burgazda geçiyordu :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...