22 Mayıs 2012 Salı

Akvaryum

size akvaryumumuzdan bahsetmişmiydim. aslında uzun zamandır bir akvaryumumuz var ama en yeni düzenlemesiyle işte size sunuyorum. kendimi bildim bileli hep akvaryumlu bir evde yaşamışımdır. babam akvaryumun karşısına geçer saatlerce onu izlerdi. bizde onunla beraber bakınırdık şimdi ben de Harun emirle yapıyoruz. balıklara bakıyoruz... torun torba sahibi oluyoruz :) şu an 6 adet yavrumuz var bir kılıcımızda hamile ( ilk resim en aşağıdaki siyah balık)  ah ah kalabalık aileyiz :)) 


tugbatugba

4 yorum :

nehircce dedi ki...

Maşallah diyelim :) uzun yıllar bizde baktık bilirsin bu balıkçıklara çok nazar değer :) öyle der eşim, kendinimi kandırıyor acaba :)))

tugbatugba dedi ki...

haklısın gerçekten çok nazar değiyor bir lmeye başladılarmı sırayla hepsi peşpeşe...

hayat işte dedi ki...

ben hep sevmısımdır balık besleyenlerı ve ımremısımdır ama hıc beceremem beslemeyı :)

tugbatugba dedi ki...

aslında çok kolay ve insana çok huzur veriyor emirle geçiyoruz karşısına başlıyoruz konuşmaya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...