26 Eylül 2011 Pazartesi

the vampire diaries



geçen hafta vampire diaries adlı bir diziye başladım Ian Joshep somerhalder ki dizide kendisi damon slvatoredir oyunculuğuna bayıldım. yani dizi beğenilmese bile sırf bu aktörün ıyunculuğu için izlenir ki internetten araştırdığım kadarı ile büyük bir ihtimal diziyi bu adam iyi götürüyor yahuu :))

dizimiz şu an üçüncü sezonunda sezonun ilk 2 bölümü yayınlandı bile. ben sezona taabiiki yetiştim :))) benim hoşuma gitti ki bilirsiniz nerede acayip bir şey var ben onları beğenirim ama genede bir bakmanızda sakınca yok...

dizimiz vampirler üzerine kurulmuş ee vampirlerin oldugu yerde kurt adamlar eksik kalırmı onlarda var e bunların yanında birde melezler var ooo birde doğa üstü görsel ikiz insan kızımız elena var daha ne olsun ::))) izleyin izleyin

bu da dizinin bu yılki sandrocklarından biri (echo) süper...


tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...