5 Mayıs 2011 Perşembe

İKEA GANİMETLERİM


ikeaya gidip kütüphane bakarken bazı ihtiyaçlarımı da aldığımı belirtmiştim.
bardaklarımı koyduğum dolaba bardaklarımı sığdıramıyordum ve bir rafa ihtiyacım vardı. bu rafı görünce hemen atladım.
bitki çaylarını seviyorum hele ki doğumdan sonra başladığım rezeneyi daha önce neden keşvetmediğimi anlayamıyorum... günde bir kaç bardak kesin içerim. bitki çaylarını demlerken hele ki bardaklık demleyeceksem bir bardak demleme zımbırtısına acil ihtiyacım vardı. gördüm kaçar mı!
tahta kaşıklar en vazgeçilmezlerim geçen yıl bir takım daha almıştım hala kullanıyorum bu gidişimde de aldım...





balkon sefaları başlayacak artık tabii arılar müsade ederse kahvaltılarımız da... bolkan masamızı geçen yıl bahaustan almıştık... gitmişken masamıza uygun tabureleri de unutmadım... aslında çok güzel renleri vardı pembeler maviler ben hem kirlenme durumunu ve masamızın rengini düşünerek siyahı tercih ettim.

bugün hıdrellez aslında bugün pikiniğe gidilmesi gerek ama havanın durumu malum gidemedik. madem gidemedik bende misafir ağırlarım. piknik ahalisinden bir kısmı bugün bende. geçen yıl dileğimi gül ağacının altına gömmüştüm ve dileklerimden biri meydana gelmişti bir oğlum oldu...
bu akşamda bir dilek dilesem mi!

tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...