30 Mart 2011 Çarşamba

bla bla bla

*yazdım ve sildim...
ne mi yazdım? boş versene... çoktan uzayda bir yerlere gönderdim...

*sılanın sana değerde geçer şarkısının açılımı;
bir kız varmış...
vazgeçmesi gerekmiş; vaz geçimiş...
ama en çok da o sevmiş...
bugün çok romantik film izledim sanırım :P
Sıla kadınım benim ne ses ve şarkı var hatunda demi...

* bugünün film önerileri
-unutma beni müthiş bir film robert pattınson
-break ke baad 2010 yapımı hint filmi güzel film...
-letter to julıet ve günün favorisi harika bir film...


* heheh binada birisi mızıkayla küçük kurbayı çalıyor heheh çok sanatçı binayız alt dairemden de gitar sesleri birazdan duyulurr bu dağğ başında birde o sesler olmasa...
heheh bir de okuldan dönen komşumun çocukları; küçük kız arada caaazeeeee diye bağırmasa :)))

* harun emir mi ayağımda sallayınca uyuyor... ah benim huysusss oğlum sanırım bana çekmiş...

tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...