4 Ağustos 2010 Çarşamba

SICAK ÇOK SICAK SICAK DAHA DA SICAK OLACAKKK...

*Allahımmm çok sıcak... şirkette dalyan kimin klimamız bozuldu bir gün hor hor çalışırkene buzları haldır huldur kırmaya başlamasın mı meğer pervaneleri gitmiş. servis geldi şimdi o servis gitçek teklif sunacak biz imzalayacağız sonra sipariş verecek gelecek ooo o gelene kadar biz erirriz yahuuuuuu... şaka bir yana gerçekten mübarek hava çok sıcak. sıcaktan öyleki midem bulanıyor kapı pencereler açıldı ceyran yaptırıyoruz ama maalesef tık yogg tam bozulacak zamanı buldu körolmayasıca...

* geçen hafta sonu küçük bir kaçmak yapıp gürpınara mehmetin annanesinin yazlığına gittik. perşembeden geçtik... orası daha püfür püfür. perşembe ve cuma günü birlik istanbula iş için gitsek de değişiklik oldu. c.tesi beyleri işe yollayıp bizde havuz başında aldık soluğu. çok fazla yüzmeyi sevmeyen ben biraz havuz biraz gölge yapsamda yanmışım yahuuu ne araaa... hehe yüzümü korumuştum hala bembeyazım. havuzdan önce bostana indik. karalahanalar, biberler çil çil, domatesler desen keza öyle, patlıcanlar atmış kendini toprağa çok güzeldi. topraktan böceklerden dolayı tırsan ben bile bir kaç tane domatesi kopardım... hatta ağaçtan armut topladım hehe tadı süperdi. sonra bir güzel lahana sarması sardık. gece okey turnuvası yaptık.. şanslı gecemdeydim. biraz fazla kalabalık ve gürültülü olsada güzel bir hafta sonuydu... sanırım çok fazla sese gelemiyorum artık.. sıkıntı basıyor.

* bu hafta cuma günü evi temizleteceğim. ben evde yokken temizlensin gitsin ben görmeyeyim. annem de yardımcı olacak gelen yardımcıya. ramazan girmeden hazırlanalım.

* ramazan geliyor. bereket ayı geliyor. bu aya bayılıyorum heryerde bir bereketlilik bir bolluk herkes güleryüzlü ve misavirperver. tvleri lale abla gibi bende çok sevmiyorum aynı konular istismarlar aynı tv programları aynı sahte dinci yüzler... bu yılın hocası bakalım kim olacak. hocam orucumu karımla... yaparak açabilir miyim tevbee tevbeeeee... ulan su iç ne ediyorsan et maynaklar mı ne bakalım bu yılın sorusu ne olacak. çok sıcak oruç tutabilecekmiyim bilmiyorum. su kaybımda fazla çok fazla zorlamak istemiyorum üzülsemde. ama Rabbim bebeğime zarar verirsem daha benden daha çok üzülür. bakalım mevla neyler neylerse güzel eyler...

*bu hafta sonu doktorum olmadığı için doktora gidemedik.. bakalım bu cumartesi gideceğiz gün sayıyoruz.bugünü saymassakkkk 2 gün kaldııı... belki bizim böcük cinsiyeti gösterir. he gösterirmi sizce rüyalarımıza kadar giriyor artık :P bugün 4 ay 3 günlüğüz...

tugbatugba

3 yorum :

havvanur dedi ki...

biz öldük ve cehennemdeyiz klima ondan yok sen klima hayali kurma (((ramazanda oruç falan tutupta bebişi riske atma döferim)))zekeriya beyazlar bitmez kıss onlar hocamı şeytan gibilerr hade kolay gelsin çok yorulma bol su iç tuzdan kaçın ayakların ellerin şişerr bebege ve kendine çok cici bak öpüldün yafyum hamişim

tugbatugba dedi ki...

yaa bananee klima klimaaaa ev sahibine söylesem klima taktırımı eveee o da bir zaruriyet sonuçta ayolll :)
bol su içiyom tuzuda kesemiyommmmm

nevbahar01 dedi ki...

kısa kısa ne güzelşeyler yazmışsın şeker:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...