25 Ağustos 2010 Çarşamba

ramazan ramazan oldumu sana 15 i

oy anacığım ne kadar da çabuk geçti. gelmişiz ramazanın 15 ine kaldımı sana 14 gün...

benden notlara gelince;
* bu hafta nasip olursa oğluşumla 5. ayımızı bitiriyoruz. ne kadar da çabuk geçti yahuu son 4 ay mı kaldı şimdi... düzenli besleniliyor ve ilaçlar alınıyor balık ilacını alırken hala çok zorluk çekiyorum ama yapacak birşey yok et namına birşey yemiyorum. doktara bu hafta sonu değil ondan sonraki hafta sonu gidilecek (bayram haftas ama bakalım nasıl olacak).. ayrıntılı ultrasona girilecek... bu haftadan itibaren haftada 450 gr alınacakmış ay çok mu kilo alacağım ki şu zamana kadar olan kilolarımla yetinmiştim hiç kilo almamıştım hatta vermiştim bilem.

* bir kaç iftar yemeğine katıldım misafir ağırlasamda resmi olarak henüz bir iftar daveti vermedim. belki bu hafta sonu annenlerden birini alırım. çok fazla kişide bu yıl alamayacağım zaten. çok fazla koşturamıyorum. bu aralar biraz rahatsızım. geçen cumartesi günü sahura kadar sular vadisindeydik ablam, kardeşim, yiğenim eniştem ve ortanca kuzenle birlikte sahura kadar gezdik tozduk... sahuru da bizde yapıp misafirlerimi öyle ağırladık. ramazanda dışarıda sahurlamayı seviyorum...

* beklediğim kitap Suzanne Colins Alaycı Kuşunun satışı başladı yalnız temin günü 8 gün maalesef çok heyecanlandım ama .... biran evvel alsamda okusam...

* mantar yemeyen biri olarak ben dün akşam iftarda mantarları ince ince doğrayıp domates sosola karıştırdım ve patates kızartmasını üzerine sos yaptım ve kamufile edilmiş mantarlar birşekilde yendi. en çok yemeğe çalıştıgım şu mantarı bir türlü yiyemiyordum iyi oldu. yanınada fırın makarna bir de mercimek çorbası yanına limonata ohh yemede yanında yat.. bu akşam yemeğim yok eve gideyimde ruh halime göre bir kaç kap yemek çıkartırız heralde... akşama sizde ne var kıslarrrrrrr...
tugbatugba

2 yorum :

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, allahim hayirlikla kurtarsin, saglikli ve hayirli evlat nasip etsin insallah.
Kendine cici bak, sevgiler...

tugbatugba dedi ki...

SAGOLASIN CANIM BENIM SENDE ÖYLE CİCİ CİCİ BAK ZATİ ALİNE :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...