2 Temmuz 2010 Cuma

çoştur deliler çoştur

boş bir sayfa var önümde
benim onu doldurmamı bekleyen bomboş bir sayfa...
ya göz yaşı akıtacağım...
ya bağıracağım...
ya da kahkaha atacağım;yüksek sesle...
şimdi ne yazmalıyım
bu bomboş sayfa benden birşey beklerken, ben ona ne yazmalıyım...
ruyamı mı anlatmalıyım...
arkamdan atılan çığlıkları mı...
taksimin tozlu sokaklarında koşturmamımı...
yarılı bir insanın hikayesini mi...
benim içimdeki delilerin gene çoşmuş olmasını mı...
güçlü hissetmiyorum...
fakat artık anne olacağım...
daha güçlü olmalıyım...güç toplamalıyım
bu sefer yüzüme anne maskesi takmalıyım...
hey hayat vercekmisin anne maskesini bana...

yoo vermem sana bir daha yüz hayat veriyorsan ver maskemi...
tugbatugba

8 yorum :

leithygurumi dedi ki...

iyi misin? kötü birşeyler yok değil mi?

tugbatugba dedi ki...

yok canım iyiyim deliler basıyor arada...

Kbr-Bhdr dedi ki...

o deliler bni hiiç yalnız brakmıolarr:)

yesilerik dedi ki...

hormonlar hormonlar:)

tugbatugba dedi ki...

kbr-bhdr; haklısın deliler girdimi içeri bir daha çıkmaz zaten :)

yedilerik haklısın hormonlar sanırım.. zaten normal olamayan ben daha fena oldum galiba.. arada idare edin yahuu :)

bir güzel çift dedi ki...

ayyy çok tatlı ya anne olacaksın ha...hadi bakalım sağlıklı ve huzur dolu günler sizin olsun...

uğurböceği dedi ki...

slm.anne olacağın için tebrikler.insan kafası bazen çok bulanıyo.ama anne olacaksan şimdiden fedakarlığa başla.

tugbatugba dedi ki...

bir güzel çift sagolasın canım :)
ugurböceği güzel tebriğin için teşekkür ederim ve haklısın fedakarlıklara başlamalı...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...