3 Mayıs 2010 Pazartesi

hafta sonu ve yatış

sonunda haftasonu muradıma katılmışım heç bırakırmıyım...
cuma akşamdan dayımlara gittik.. ayşe naz için bir kutlama partisi vardı. ayşe naz benım küçük kuzenim henüz 2,5 yaşında ama göz glokomuna sahip ve bir kaç ayda bir ameliyat olur. son ameliyatı maaşallah subhanallah başarılı geçti ve tansiyonlar bayağı bir indiler.. bu da bizi çok çok sevindirdi durumuyuz hemen bir kutlama...
yengem bayağı bir hazırlanmış.
ilk önce güzel bir sofraya oturduk..
mönüde:
süzme mercimek çorba
nohut
pilav
karışık süper bir salata
fırında köfte patates
ıspanaklı börek
patatesli börek
tatlı oarak da
ıslak çikolatalı kek
şerbetli burma baklava
kuru burma baklava
daha ne olsun çatlayana kadar yedik. ben kaçak göcek çoooook kilo aldığım için tatlı yemekten kaçtım. ama görünüşleri süper tatlılardı içim gitti.
ellerine sağlık yengem yengem süperdi herşey umarım ayşe nazın tansiyonu bir daha fırlamaz ve dengesini bulur...


c.tesi full evdeydim. bir sürü ütü yapıldı ev bark toparlandı çamaşırlar toparlandı silindi süprüldü derlendi toplandı paklandı offf söylerken bilem yoruldum yorulundu.. aslında kaçıp c.tesi pazarına gidip bol alıçveriş yapacaktım amma kocanın planları iptal olunca gidemedim.. evde yimek yaptım.. hemen bir sebze çorbası konuldu düdüklüye (yeni blandır aldım başka yazıya) onunla çırpar umudu ile hepsini büyük büyük attım anam bir gördüm kü paketten blendrın parçası çıkmadı tuhh dedim git şimdi değitir öff öff en gıcık oldugum şey.. neyse efem mikserle çırpıldı heheh süper heryer çorba oldu :)))) mikserimin blendırı bozuldu diye almıştım bunuda ayrıca başka bir yazıda detay geçeceğim ah arzum ahh bu bana kaçıncı kazıgın artık almıyom seni...
sonra biraz patates biraz havuç biraz kabak kızartıldı üzerine domatesli sos yapıldı. koca gelince afiyetle yendi...


pazar günü mehmet rahatsızlandı hafta içi sancı başlatan taşlarımız biraz biraz ağrı yaptı hemide üşütmüş oda vurunca güzelim günde evimizde kalakaldık. full yatış aslında iyi oldu ohh bir dinlendim ki sormayın bir kaç gün daha olsaydı yaa... bu arada dizilerimi izledim netten. sonra film ararken bir geyşanın anıları filmi dikkatimi çekti daha evvelden izlemk istemiş ama nasip olmamıştı efem izleyelim dedim .. bence güzel bir filmdi... ben çok begendim ve izlerken zevk aldım.heleki başroldeki hatuna bayıldım duru bir güzelliği vardı.
konusuda;
Bugün bile güçlü bir büyü yaratan gizemli ve egzotik bir dünyada geçen hikaye İkinci Dünya Savaşı’ndan bir yıl önce, Japon bir kız çocuğunun bir geyşa evinde hizmetkâr olarak çalışmak üzere beş parasız ailesinden kopmasıyla başlar. Neredeyse ruhunu paramparça eden hain rakibine karşın, küçük kız efsanevi geyşa Sayuri olur. Güzel ve başarılı Sayuri o dönemin en güçlü erkeğini avucuna alır, ama ulaşamadığı bir adama duyduğu gizli aşkı hiçbir zaman ardında bırakamaz.
Yönetmen : Rob Marshall
Senaryo : Arthur Golden, Robin Swicord
Oyuncular : Suzuka Ohgo, Togo Igawa, Mako, Samantha Futerman, Elizabeth Sung
Filmin Türü : Drama, Romantik
Orijinal Adı : Memoris of a Geisha
Yapımcı Firma : Columbia Pictures
Yapım Yılı : 2005
Yapım Ülkesi : ABD
Orijinal Dili : İngilizce
Filmin Süresi : 145 dakika
Resmi Sitesi : www.memoirsofageisha.com
Dağıtıcı Firma : Warner Bros
herkese iyi haftalar...
tugabtugba

2 yorum :

bir güzel çift dedi ki...

Yine dolu dolu geçmiş zaman.Güzel günlerin olsun hep...sevgilerle...

Z.M. dedi ki...

geçmiş olsun,ve sonucun iyi oluşu hiç değişmez inş. bundan sonra sağlıklı ve mutluca geçer günleri ufaklığın,
on yüzbin milyonuncu kere üzüm şarkısı eşliğinde yazıyorum sana,çok doluyum çok ama yazmaya kalkışınca lal olmak kaderim galiba,,
geçecek ümidini hala taşıyorum bu halimin..
öpüyorum gözlerinden güzel unnim,
komedi dizlerinden,oh my lady e başladım,güzel geldi,en azından bu halimden kurtulmak için takılıyım ddim komedi dramalara,,
ben anlıycağın bıraktığın gibiyim,yani bildiğin ben,ve özledim seni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...