15 Nisan 2010 Perşembe

benim hırçın kızım ve ben daha hırçınım ayol



Türkçe adı benim hırçın kızım... süper eylenceli ve komik... bir erkeğin nasıl yumuşak ve özveri olabileceğini buradan bir kez daha görebiliyoruz yani istediklerinde gayet de yumuşak olabiliyorlar :) bence çok tatlı bir filmdi. bir üniversite öğrencisinin metroda bir kızın başına açtıgı bela ile başlıyor ve bu belalar devam ediyor arada duygusal arada romantik ve bolca kahkaha...

işlere tam başlamadan yazmak istedim bu film geçen hafta iki akşamda bitirebildiğim bir film yogun oldugum için çok yoruluyorum ancak bir filmi iki günde bitirebildim... ama verilen emege değdi dogrusu...

* sorumlularımı italyaya fuara yolluyorum.
*başımda bir iso denetimi var.. ya nerden çıktı bu denetim ben şöyle bir rahata erseydim efem işlerimi toparlasaydım sonra çıksaydı yaa ahanda kdv geldi indirim yüklenimler hazırlanacak...
* dün çok fenaydın sinüzit tavan yaptı ayakta duracak hali yoktu ama ben yıkılmaz erler gibi işimin başındaydım.
* biz insanlar cep telefonsuz ne yapıyormuşuz hala anlayamadım. telefonumu hafta sonu annemde unutunca ki bu unutma şekli bir garip' telefonum hafta sonu gittiğimiz pikniğin sepetinden çıktı :P' ben telefonsuz kaldım. kendimi o kadar boş hisssediyorum ki anlatamam.
dün hastayım mehmete beni al dedim o da servisten inince bekle ben seni bulurum dedi. ok dedik anlaştık. sonr aben aradım dedim ki servis bulamayabilriz. ben seni yabancı bir telden ararsam beni almaya tamma mı dedim anlaştık. servis bulduk ben bekle allah bekle zaten hastayım halim yok sen benim koca git şirkette beni ara ay ben yollarda bekleyeyim o beni şirkete arasın ben dayanamadım artık yürümeye başladım neyse yetişti aldı beni kocacık. hemen birşeyler atıştırıp yattım gecede ilaç alıp iyice terledim. şimdi daha iyiyim en azından düne nazaran...
tugbatugba

3 yorum :

çilekli süt dedi ki...

hakikaten cep tel. olmadan önce biz nasıl yaşıyormuşuz bunu ben de arada tefekkür ederim :)) geçmiş olsun bide canım sinüzit zor yaa o kadar işin arasında tedavisi filan yok mu bunun kökten çözüm :P

tugbatugba dedi ki...

yok anam maalesef tedavi kendine bakacaksın ama ben nıck kendime katiyen bakmam dikkat etmem... hakdur huldur girerim yaşama...

Adsız dedi ki...

I would like to exchange links with your site tugbatugba.blogspot.com
Is this possible?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...