19 Aralık 2009 Cumartesi

HAVA DURUMUNU BİLDİRİYORUM

*bizim bölge bembeyaz oldu a dostlarrrrr
*gece kar yağmış arabaların üstün tamamen kapanmış. yollar kupkuru yağarsa varya biz bizim bölgeden çıkamayız. *
*bugün çalışıyorum. bazı işler vardı geldim...
*işimden bahsetmemi istemişler. ben muasebe bölümlerinde çalışıyorum. önceki işlerim hep hesap toparlama ile ilgiliydi. bu sefer hesap toplamıyorum bir kaç şirketin işlemini yapıyorum.
*yarın akşam yemeğe misfirlerim var. mönüm hazır. dün o fırtınalı yağmurda (ki dün akşam burada şimşek mimşek fırtına neyim vardı) market alışverişine gittik. işlerimi halledip evde bugun temizlik yapmam ve yemeklerin ön hazırlıgını bitirmem lazım. yani çoook işim var çoook.. bu aralar pek tatlı yazdıgım söylenemez ama şu işler bir yoluna girsin eski tadıma tuzumu geri döncem söz ...
herkese mutlu hafta sonları ki sanırım herkesin bugun ve yarın ki planı evde bolca film izlemek ve yemek yemek olacak :P çok yimeyin kilo alırsınız haaaaaa :P...
tugbatugba

4 yorum :

serrose dedi ki...

burasi cook soguk ama kar yagmur yok
simdiden kolay gelsin

Stil Direktoru dedi ki...

kolay gelsin şeker darısı buralara kardan adam yapsana ofisin önüne :P

nevbahar01 dedi ki...

işini merak edenlerden biri de bendim:) senin hiç muhasebeci olacağın aklıma gelmemişti:) allah kolaylık versin hem ev hem de iş yerinde. öpüldün şeker...

tugbatugba dedi ki...

t'pten m' g,sterm'yom kis n'ye muhasebeci olmama sasirdin benim gibi deliler olamaz mi |PPP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...