29 Aralık 2009 Salı

hafta sonu ve bir anime daha


şimdi benim izlediğim dizi daha hala yavaş yavaş yüklenince bende başka şeylere yöneliyorum. çizgi filimi çok seven ben bu seferde animelere dadanıyorum. benım ortam yok zaten herşeyi abartana kadar yaaprım sonra biraz dinlenirim. mesele şu an kitap okumalarım oldukça yavaş. şimdi bende moda anime ahhahahhaha :P ama ben sonradan olmadım arkadaşlarla şeker kız candye yetişebilmek için okuldan koştur koştur geldiğimizi biliriz. hatta bir keresinde (bu olay ortaokul lise yıllarında geçiyor) arkadaşla koşturuyoruz. evlere dağıldık baktım 5 dak. sonra arkadaş geldi annem evde yoktu bende size geldim bu bölüm kaçamaz :PPPPPPPPPPP



cuma günü okul işlerimi hallettim oradan anneme geçtim. kuaföre gittim. bir bakıma girdim. ohh rahatladım çıktım. sonra akşam için mehmetin bir arkadaşına yemeğe gittik. ilk tanışmama ragmen çok güzel bir akşamdı canım hiç sıkılmadı.
mönümüzde:
süzme mercimek
etli nohut
z.yağlı yaprak sarma
peynirli börek
pilav
tas kebabı
cacık
muzlu pasta
şekerpare

yedik içtik bol bol sohbet ettik ayrıldık..
cumartesi günü erken kalkıp tümmm işlerimi bitirdim ohh rahat ettim.
mehmete silah zoruyla interneti kotasız yaptırtım. kutlama olarak da akşamına mantı açtım :) ilk yaptım ama güzel oldu.
sonra animenin başına bir oturdum pir oturdum.
bitirene kadar izledim :)
vampirli falan süper birşeydi. şimdi başka animeler arıyorum izleyeniniz ve tavsiye edebileceğiniz animeler var mı...


pazar evde yat yuvarlan olayına girdik havalar soguk olunca çıkılmıyor dışarı misafir ağırladık. misafirlerde elinde balıkla gelince ziyafet çektik. biz balık ayıklayamadıgımız için iki annede ne zaman balık yapsalar çağırırlar yada ellerinde balıkla gelirler :) bende yemek yapmıştım ama tutmaç çorba, erişteli yeşil mercimek, pilav, yeşil salata, kakaolu kek. onlarda baklmava ve kabak tatlısı getirince ohh süper oldu. akşamda çıkıp 212 ye gezmeye gittik bayagı bir geçti hatta bizi kovdular ammmaa neyyyysee :P pazardan mehmette hamsi almıştı onlarıda babacıgıma temizlettim sagolsun temizledi kılçıklarına kadar. ne ballı kızım demi :PP

dün akçam d bizde hamsi vardı. hamsileri gene yağda börek usülü kızarttım ama bu sefer kurumasın ve lezzetli olsun diye ortasına sogan dilimleri koydum çok güzel oldu birde havuç salatası ohh yemede yanında yat...

herkese iyi haftalar dileyeyim bugun salı ama neyyyseee
tugbatugba

10 yorum :

çilekli süt dedi ki...

Ballısın ki ne ballı benim babam balık temizleyecek ha tey tey tey :) Mantı partisi yapmayı düşünürsen beni de çaar emi :)

bir güzel çift dedi ki...

bol balıklı bir haftasonu olmuş ne güzel...ee uzmanlar diyor işte haftada en az iki kez balık tüketin diye.Benim mutfakla ilgili marifetlerim pek bi sınırlı olduğu için balık için ille de Çandarlıya gitmemiz gerekiyor.Ama severiz balığı bizde...
şimdilik sevgilerle

Disalce dedi ki...

canım her günün bu günlerinden daha güzel olsun inşallah...anlatımın sanki karşımdaymışsın da sen konuşuyormuşsun gibi oldu..ve çok neşeli geldi bana..

çeyizine baktım..maşallah çok güzel şeyler var...insanın onları yerlerine koyması ilk kullanması o ilk eşya kokusu bir başkadır...Allah mesut etsin...öptüm seni..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.
MUTLU YILLAR
Sevgilerle … SeViL :…

leithygurumi dedi ki...

bol koşuşturmacalı yoğun bir yıl kapıda :)
yeni yılın şimdiden kutlu olsun.
sevdiklerinle güzel bir yıl geçirmen dileklerimle (=

havvanur dedi ki...

yeni yıl sana daha çok mutluluk huzur gtirsin animeli günler:))

fatma dedi ki...

canım yeni yılda herşey gönlünce olsun inşallah bir dahaki yılbaşında üç kişi olursunuz havvanurun facebook taki tugbatugba senmisin

didem taninmis dedi ki...

hayırlı huzurlu mutlu bir yıl diliyorum.. sevgilerimle...

laleninbahcesi dedi ki...

hafta sonu süper Tuğbacım. Animasyon izlerken bazen animasyol olduğunu unuturum o kadar başarılalr ki...

Bundan bir kaç yıl önce 29 lira yerine 130 lira ödeyince acilen sınırsıza geçmiştik heheheh. Güle güle kulan kotasız kotasız.

Mutlu yıllaraaa

Z.M. dedi ki...

annenlerdeki menüde takılı kaldım ben :P
kotasıza geçmen iyi olmuş,bendede bu aralar moda kore dizileri,büyülenmiş gibi birini bitiriyom,birini izliyom valla :)
balık bi yanada,seninle manti partisinde buluşmak kulağıma hoş geldi bak düşününce şimdi :P
öptüm seni gül yüreğinden arkadaşım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...