10 Ekim 2009 Cumartesi

OMMMM



BİR KAÇ GÜNDÜR BLOG DETOKSU YAPIYORUM YAZMIYORUM YANE...

aslında pek birşey olmadı ben gene hastalandım sonra iyileştim..bir gün evde dinleneyim dedim ama binada mantolama ve bakım işleri oldugu için gündüz ev bayagı bir sesliymiş hiç uyuyamadım. vürüs bir girip çıkayım apla dedi girdi çıktı... yada uyuyor bilmiyom artık... işe gittim eve geldim kitap okudum yattım... bir kaç gündür düzenim böyle gidiyor.. geceleri pc kucağımda yatakta kitap okuyorum...

tutulma bitti hatta iki gün falan oldu
son kitaptayım şafak vakti.. onunda 100 sayfası falan var. bu biraz uzun sürdü olaylar daha çok fazla oldugu için sindire sindire okuyorum...

hafta sonu şmdilik bir plan yok ama umarım güzel bir hafta sonu olur...

herkese iyi hafta sonları..
tugbatugba

5 yorum :

Unknown dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.bende sanki hastalanıcak gibiyim çok korkuyorum evde biri hastaysa diğerlerinede bulaşıyor sonra günlerce pis mikrop evden çıkıp gitmiyor.kışı çok seviyorum ama şu hastalanmak olmasa
kendine iyi bak

fatma dedi ki...

tugba çok geçmiş olsun senin kitap okumanı kıskanıyorum ben kitap almaya bile gidemiyorum

laleninbahcesi dedi ki...

umarım hafta somundaki bu güzel ahvaları kaçırmamışsındır Tuğbacım.
Ben de geceleri okurum genelde ama sen fazla kaçırma biliyosun bu kitapları alacak parada lazım))). İşe geç kalma . Çook öptüm

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun...
Mutlu bir hafta geçirmen dileği ile...

tugbatugba dedi ki...

meliha haklısın kış çok iyi ama şu üşütme de olmasa...

fatma: yaw fatmacıgım benımde dönemsel okurum okurum kendime gına getiririm sonra bırakırım bir süre... anormaldir yane benim okuma şeklimde :P

lale abla:kaçırıyorum vallahi abla... bende geceleri okuyorum daha iyi oluyor heryer sessiz sedasız... haklısın abla ah şu paranın gözü körolsun sagolsunlar kitaplarda ateş pahası...

pembe tatlar sagolasın canım sanada iyi haftalar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...