30 Eylül 2009 Çarşamba

ÖFF GİREMEDİM ŞU KİTABIN İÇİNE BEEEE

çatlasamda patlasamda giremedim nefes nefesenin içine... yok olmuyor zorluyorum okuyorum yok anacığım giremediğim zaman kitabın içine giremiyorum işte.. bu yüzden uğraşmaktan vazgeçtim...

Aşk dingin ama güçlü adımlarla okunmaya devam ediliyor...



Alacakaranlık serisine başlandı tüm hızıyla çılgınlar gibi okuyorum...
aslında ilk önce alacakaranlık serisinin filmini izlemiştim ilm dikkatimi çeksede çok beğendiğim söylenemez çünkü bende çok fazla soru bırakmıştı. ben de o sorularım için kitabını okumaya karar verdim iyikide okumuşum kitap filme 1000 basar... en azından ben hayal gücümle detaylı bir film çekiyorum edvard ve bell e :))))

havadanmıdır nedir tam depresyon havasındayım.. birşey olmasına gerek yok olmaı da zate herşey süpper de gitse bu benim yaşam stilim. kendimi zor tutuyorum girmemek için... pijamalarımı giysem öyle hiçbirşey yapmadan tv karşısında 24-48 hatta 36 saat öylece yatsam arada böğüre bögüre ağlasam sonra bu durumdan çıkmak için bir kaç saatte bir kitap bitirsem... kuaföre gitsem ve küllerimden dogsam :P (efsane gibi oldu beeee) benim için normal bir durum :P normal bir insan olmadıgımı biliyor olmalısınız :P yok yok bu aralar tam depresiflik havası... :P

tugbatugba

10 yorum :

meleklerim ve ben dedi ki...

Alacakaranlık serisini bende beyendim Tuğba'cım ikinci kitaptayım filmini de çok merak ettim şimdi,ilk kitabın filmidir ama değil mi?Alalım bakalım dvd sini seyredeyim en kısa zamanda.

tugbatugba dedi ki...

evet canım ilk kitabın ama film özet olmuş detay istiyorsun filmi izlerken ama yogggg bende başka yöntmen başka bir film çeksin şöyle detaylı bir şekilde :))) olmadı kıs bizmi çeksek acep hahahaha :)))

bir demet feslegen dedi ki...

evet havadan havadan diyerek kendi durumuma da bir bahane bulmak istiyorum :) kesin havadan olsa gerek..

tugbatugba dedi ki...

edacıgım havadan havadan :PPP

havvanur dedi ki...

kız alacakaranlık serisini hilal tatilde okudu hatta sabah çantasına koydu tekrardan okuyomuş filmdeki karakterlerden biride bzm masa üstü resmimiz bn onları çocuk kitabı sanıyordum:)) 4 adet bol sayfalı siyah kitap vampirlimiş:))hatta ögretmenlere bile sordum zararsız dedilerr:))

tugbatugba dedi ki...

havvanur ablam yok öle kan felan yok romantizim romantizim :)))) zararsız yane:)

fatma dedi ki...

BEN GELDİM BENDE SENİ ÇOK ÖZLEDİM BEN YOKKEN NELER YAPTIGINA BAKICAM İNŞALLAH İYİSİNDİR

Unknown dedi ki...

Ben filmini izledim ama beğenmedim kitabını da okuyacak vakit yok.
ara sıra depresyona girmekte güzel yaaa ben severim öyle içime kapanıp bunalım takılmayı
iyi geceler canım

tugbatugba dedi ki...

fatmacığım anacım hoşgldin gözlerimiz yollarda kaldı...

meliha sende bendenmişsin demmekii...
canım film kitap özeti gibi kitabı okumadan detayları göremiyorsun...

Adsız dedi ki...

Kitap Kitap Kitap Kucuklugumden beri alısamadıgım nadir seylerden biri.. Okuyunca göğe mi erion abla (Furkan) xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...