29 Eylül 2009 Salı

BİRİKTİ YAHUUU



Günaydınnnnn bugün kendimi inanılmaz enerjik hissediyorum enerjik dediğime bakmayın içim öyle de hapşırık tıksırıklarım devam ediyor zaten kapmışım şifayı hiç geçer mi geçer geçer nükseder mübarek...
neyse...

cumartesi günü bir randövim dolayısıyla evden çıkınca ilk defa başakşehirden daha doğrusu evim yönünden otobüse binme tecrübesinde bulununca tabii saatlerinide bilmeyince yarım saat otobüs bekledim. bekle bekle gelmez hepsi geçer o geçmez... neyse ki otobüs geldi iki teyzenin karşısına oturdumm oo teyzelerde dedikodu çookk hiçç canım sıkılmadı (otobüste kitap okuyamayanlardanım da ) teyzeler ogullardan girdiler eski gelinler çekiştirildi tazeler şu anık övüldü bildiğiniz gibi değil ama ağızlarıda bir tatlıydı dinlesemde rahatsız olmadım yahuu ahahahah...

neyse bakırköyde işimi halledip eski işyerimden bir arkaşla görüşüp (kendisi çiçeği burnunda hamile hayırlısıyla 3 aylık tehlikeli dönemi atlatmaya çalışıyor ) hasret giderelim dedik biraz yürüyüş sohbet hatun yoruldu onu eve postaladım huzurda annem bekliyordu onunla huzuru gezdik. dedik şimcik bakırköye gelmişiz bugun de cumartesi hiçç pazara ugranmaz mı pazarın ahı kalır alimallah...pazara girdik tabiiki çıkamadık süpper şeylerde vardı.. ama benım aşortman ihtiyacım vardı onları karşıladım, bol bol masa örtüsü aldım, birkaç da bluz. akşama tabiiki anneciğimle ayrıldım zor oluyor bu ayrılmalara hala beee... tabiiki bakırköy metrodan başakşehir yolu tarifi aldım. en kolayının yenibosna oldugunu öğrendim oradan eve geçtim.. tabii eve giderken köpekleri görüp site etrafında uzunca bir tur attım buda diplinot... akşamına da mehmet rahatsız oldugu için onu terleme seansına soktuk iyi ce terledi attı üstünden nezleyi.. bende kaldı yaaa...


pazar günü sabahın köründe kalktık neyse derdimiz dedik en iyisi benim annemleri kahvaltıya çağırmak. kalk hatunnn bize gelin kahvaltıya diye nidalarda bulunduk. biz hazırlanana onlar gelene kadar 12,30u geçti... bu arada ev toparlandı sofralar kuruldu... iyice bir sofra keyfi yaptık... sonra oturma odasında biraz dinlence yaptık akşam üzeri sular vadisi var burada. ramazanda biz gidememiştik kendisi güzel bir vadidir oraya yürüyüşe çıktık.. oradan markete balık almaya geçtik tercihimizi somondan yana kullandık..

pendikten ablamları çağırdık haydinnn balık yapıyos diye onlarda sağolsunlar kırmadılar bizi. güzel bir sofra hazırlayıp yidikten sonra çay keyfi yaptık... tatlı yapmadık annem rejime girmiş ramazanda kilo aldık diye. çay faslı varkene bir de film açtık 21 diye süper eğlencei bir filmdi. gece saatlerinde hepsini evlerine postaladık. ben çamaşırları astım ve geceyi böylelkle kapattım...

biitmi bitmedi...

pazartesi günü iş günü oldugu için sendromlu bir şekilde işe geçip günü tamamladıktan sonra mehmetin okuldan arkadaşının düğünün geçtik benim baba tarafından da tanıdık olunca babamıda gördümmm..annem gelmemişti. eski oturdugum yerdeki arkadaşları ve hocalarla da hasbihal ettim iki dedikodu öğrendim. hemen iki dedikoduyu veriyorum biri bir yıllık evli biri birkaç aylık iki hatunda hamileymiş Allah mubarek etsin. Allah şifalar versin birininki bayagı bir sancılı geçiyormuş. bana da tabiiki bu sorular soruldu bende didim höötttt:P
düğünden sonra tammm eve gidiyorduk kiiii mehmetin arkadaşını aradık konuşurkene çaya çağrıldık hemen birkaç arkadaşa daha telefon edilip bebekte buluşma kararı aldık yolda fikir değiştirip zeyreke gittik. zeyrekte hesabı kabarttık bir güzel bir kişinin üstüne yıkıp o kişiyi eve levente bırakıp vınn eve..
bu kadar şeyi yaşadıktan sonra sabah dinç kalktım sanırım herşey beyinde bitiyor... dinç olmak lazım uyuşuk yaşanmıyor yahuuu



Not: akşam yolda trafik tarafından durdurulduk ben böyle şeker bir polis ömrü hayatımda görmedim daha bir yıllık polismiş umarım değişmez ve hep böyle şeker olur kendisine görevini bu şekilde yaptığı için birkez daha teşekkür ediyorum..
herkese iyi haftalar....

tugbatugba

10 yorum :

nehircce dedi ki...

Ne dolu geçmiş günler,ama keyifli olması süper..Sanada iyi haftalar canım sevgiler

kuzularım ve ben dedi ki...

ay bu ne dolu günler böyle yoruldum okurken bende yazsam bloga ne yaptığımı komik olur hep evdeyimde :)yenibosnaya gelmişsiniz aşk olsun insan bloıgger arkadaşına uğrar :)

havvanur dedi ki...

okurken yoruldum gızz herkes hamileymişye artık sanada habire sorarlar ne zaman yapcan yapıncada 2. düşünüonmu yani milet hep sorar:)) her günlerin böle güzel geçsin en çokta bakırköy pazarı dikkatimi çekti ve bende özledim o pazarıı heheytt

tugbatugba dedi ki...

nehirce;
sagol canım :)

kuzularım ve ben; kıs ne bilem bir daha ki sefere artıkın :)))

havvanur hee herbirkes hamile :P soruyu da sıkıştıran soruyor yahuu ben daha 2,5 aylık efliyimmm :)))

meleklerim ve ben dedi ki...

Amanınn okurken bile başım döndü Tuğba'cım.ömrün hep keyifli geçsin inşallah.Sevgilerimle.

tugbatugba dedi ki...

meleklerim ve ben sağolasınnn :P aynen seninde çouk çocuk hepbirlikte :)

havvanur dedi ki...

kız sakın milletin gazına gelme hayatını yşa valla çocuk herzaman olurda ahan bu gzemeler olmass bn ev kuşu oldum yaff elimde puset kucagımda elif asla oturmuyo artıkın arabya ev paklıyo bizi valla:))

tugbatugba dedi ki...

bu sözünü aklımda tutacağım :))

Nur dedi ki...

Offf okurken yoruldum desem bilmem ne dersin canım :)
Buarada bebiş konusunda sakın acele etme derim sonra böyle atraksiyonlu hızlı hayat hayal olur puf diye uçar enazından ilk 1-2 yıl söyliyim :)
Öptüm yanaklarından...

tugbatugba dedi ki...

tavsiyeni aklımın bir köşesine yazacağım canım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...