12 Eylül 2009 Cumartesi

101 lik mim

ÖHÖM sevgili arkdaşım zeynep melike beni birkaç gün önce mimlemişti... kendim hakkında yazmam gereken tam 101 adet şey var haydi bismillah...

1- adım tugba namı diğer tugbatugba
2- 25 yaşındayım
3- akrep burcuyum (özellikleri tamı tamına mevcuttur.)
4- taze gelinim çiçeği henüz burnunda olan
5- mehmetin eşiyim
6- zeytinburnu ihl mezunuyum
7- yökün hayatlarını karartıgı tazelerden biriyim. aöfde okuyorum.
8- avrupaya kaçmayı çok düşündüm ama anne izin vermedi.
9- biraz çılgınım.
10- yok 9. maddeye geçersizdir. bayağı bir çılgınım delilik derecesinde..
11- ama tüm anneler beni hep sevmişimdir..
12-masum bir yüüzm var galiba (ahhaha)
13- çok sinirliyim anında parlarım
14- hemen yüzüm asılır bağırıp çağırmam somurturum
15- kitap okumayı çok severim
16- şu an açlık oyunları serisi delisiyim
17- lisede çok şiir kitabı okurudum
18- özelliklede nurullah genç bir numaralı şairimdi. (tabiiki necip fazıl ve m. akiften sonra)
19- aile içinde acayip şımarık bir kişiliğim.. yeri gelir çocuklarla deli gibi bağırışırım.
20- boğaza hayranım..
21- İstanbuldan başka biryerde asla yaşayamam
22- canım deniz çekerse ilk durak kabataş iskelesi olur..
23- vapurda gezmeyi çok severim
24- adalarda bisiklet sürmeye bayılırım heryıl en az bir kere giderim
25- turis gibi şehri tek başına gezmeyide severim
26- kafama eser kaçar giderim
27- taksimin ruhuyla bütünleşmeye bayılırım.. millet önüne bakar ben binalardaki ruhlara...
28- ileride büyüyünce pastacı olmak istiyom..
29- yakında bununla ilgili bir eğitim almayı planlıyorum.
30- yaptıgım yemekleri uzun vakit geçtikten sonra yerim.
31- mehmet baklava canavarı ben baklava sevmem...
32- en sevdiğim yemek ruh halime göre değişir.
33- çikolata canavarıyımdır.
34- herakşam illaki bir tane yerim
35- şu aralar şölen natimax antep fıstıklı ideal çikolatam
36- mutfakta vakit geçirmeye bayılırım
37- bulaşık yıkamayı ve ütü yapmayı sevmem
38- koltukta öyle mıyışmaya bayılırım
39- her sabah illaki ütü yaparım.
40- renk uyumuna acayip dikkat ederim.
41- oldukça kokoşum.
42- birine taktım mı artık onun hakkında biraz zor olumlu düşünürüm.
43- ilk tanıştıgım birinin ilk önce gözlerine bakar felfecir okuyormu diye incelerim. ona göre notunu veririm
44- yaa hakkımı yemiyeyim çok şirin bir hatunum.
45- bazen gözlük takmaktan sıkılır lenslere geçerim.
46- sonra o lensleri çıkartamam kendi kendime söylenirim.
47- karanlık bir yerde asla ve de kata uyuyamam..
48- dişlerimi fırçalamazsam dişlerimde bir ton ağırlık hissederim.
49- kardeşlerime çok bağlı olsamda sevgimi çok gösteremem.
50- ne tezatım hem şımarık hemde duygu belirsizliği. öyleyim işte.
51- ay daha çok var ne yazayım.
52- yazı yazmayı severim ama hep kendimi kötü hissettiğim zaman iyi yazılar çıkarıtırım.
53- depresyon ruhta dolaşmayı çok severim.
54- markette alışveriş yapmaya ölürüm (ama bu mehmetle pek olmuyor. vakit azlığı)
55- aburcubur yemeğe bayılırım.
56- ama yasaklandı anında 2 kilo verdim..
57- öyle çok yemek yemem.
58- kilomda az ama kilolu gösteririm.
59- korelilere hayranım.
60- kore dizilerini izlerken büyük keyif alırım. çok komikler bence. ve aile yapısın uygun dizi çekiyorlar.. aşkı işliyorlar resmen.
61- kolay kolay herşeyi yemem. et yemem, sebze yemem garnitürleri ana yemek yaparım.
62- yediğim yemekleri saymak daha kolaydır.
63- kimsenin kolay kolay yemediği yemekleri ben severim. (kereviz, pırasa, yeşil mecimek, bürüksel lahana)
64- herkadın gibi alışveriş delisiyim.
65- ama alışveişim gelmemişse hiç birşeyi gözüm görmez.
66- özsüt tatlıları hayranıyım.
67- favorim frambuaz, çikolata
68- favori dizim goong.
69- türk dizisi şu an favorim yok ama izlemiyorda değilim.
70- he buldum ey aşk güzel bir dizi.
71- ay hala bitmedi yaaa
72- romantik komedi filmlerini seviyorum. vay kaynanam vay gibi.
73- favori filmim şeytan marka giyer.
74- çırtlak fuşi pembe en sediğim renktir.
75- bir sorun oldugunda üstüne maynak derecede düşerim.
76- uyus oldugum biriyle dıştan çok nazik içten ne var ne yoksa sayar öyle konuşurum.
77- çanta ve başörtüye doymam.
78- her sezon çıkışlarında kullanmadığım kıyafetleri toparlasamda. en büyük gardolaba bile sığmadım.
79- anneme her ne giysem dediğimde beni giy der.
80- ne zaman giycek hiç birşeyim yokkk diye bağrınsam içeriden yuhhh ohaaa çuşş hahahah diye sesler duyarım.
81- gezmeyi çok ama çok sevsemde bu aralar eve yapışıp kaldım.
82- türk kahvesine bayılırım. ama çay içmeden de duramam. yemekten sonra açık bir çayda süper gider.
83- cam silemem. korkarım. hala silmedim de ne yapçam bilmiyorumda.
84- acayip inaçtıyımdır.
85- mehmetle aynı burçtan olduğumuz için keçi gibiyiz.
86- devamlı içsel konuşurum. delimiyim neyim.
87- aslında herkese öyle kolay kolay güvenmem. ama eşime şaşılacak derecede duymuştum. ve hala duyarım sırtımı yaslar dercesinde...
88- çok şaşılacak birşey bile olsa tepki vermem.
89- çok duygusal olduğum için adi bir filmde bile salya sümük ağlarım.
90- sinirlenincede ağlarım.
91- saatlerce pc başında dizi izlerim.
92- çok da kırılganım. sinirlerim gevşektir yani.
93- resim çekmeye bayılırım.
94- elif berraya ( yiğenim) acayip düşkünüm
95- her alışverişte ona birşeyler bakarım.
96- bir daha kına yapmayı planlıyorum. kurtlarımı iyi dökemedim dediğimde herkes yuh diyor. (kınamda hiç oturmadan göbek attım ama!)
97- kulağıma hoş gelen her tür müzik dinlerim.
98- ay hala bitmedi yaaa
99-artık yazacak birşeyim kalmadı sankim.
100-yeni bloglar keşvetmeyi çok severim
101-eşimi çoook seviyorummmm....

ohhh beee bitti...
herkese hayırlı hafta sonları.
tugbatugba

1 yorum :

tasarım mekani dedi ki...

hepsini tek tek okudum ve 101 numarali cevabin daima kalici olsun dileklerimi iletiyorum.. medinem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...