3 Ağustos 2009 Pazartesi

HASTAYIZ HASTA


Cuma günü büyük bir baş dönmesi ile uyanınca canımın hastane çektiğini hissettim. acilde bir şişe serum yiyince ohhh be diyesi geldi vucudumun... sanırım bu koşturmacada kendine bakmayı unutmuş ve güçsüz kalmış bedenim.. iki gün raporluydum. vitaminsiz kalmışım broşlardada akıntı varmış ben doktorun yalancısıyım.
bugün iş başı arada beynim gene dönme uyuşma gibi bir hale giriyor. tam manasını bilmiyorum. b vitamini ve calcium d3 alıyorum bir antibiyotik ve ağrı kesici ihtiyaca göre...
hafta sonu kahvaltıya misafirlerim vardı ama onu öbür yazıya artık...herkese iyi haftalar dilerim
tugbatugba

16 yorum :

havvanur dedi ki...

geçmiş olsun ceryandamı kaldınki yada hamile olmayasın test yapmadan ilaç almasan dikkat et kendine şekercim

tugbatugba dedi ki...

sagol canım benım yok ya değilim değilim...

Nur dedi ki...

Çok gemiş olsun benimde aklıma hemen hamilelik geldi dikkat edin kendinize.
Sevgiler.

tugbatugba dedi ki...

sagolasın canım Allah razı olsun...

kuzularım ve ben dedi ki...

geçmiş olsun keşke banada rapor veren olsa şöle 1 aylıktan dinlensem ama nerdeeeee:)

fatma dedi ki...

çok geçmiş olsun tugba ablaaaaaaaa kocacığın sana iyi bakmıyormu salgın var herhalde benim oğluşumda hasta oldu

Unknown dedi ki...

ÇOK çok geçmiş olsun canım benim epey üşütmüşsün bence bronşlarda akıntı olduğuna göre çalışmakda zorundasın ALLAH yardımcın olsun.
kendine iyi bak
öpüyorum.

tugbatugba dedi ki...

kuzularım ve ben; ah canımmm bende istiyom şu bir aylıklardan gücüm mücüm yok aslında...

fatma ablaaaaaa :) kocacığım bana bakıyor da ben kendime bakmıyorum galibaaaa

meliha çok sağol canım yaa çok teşekkür ederim...

meleklerim ve ben dedi ki...

Canım geçmiş olsun.Havvanurun dediği gibi bebiş geliyor olmasın sakın?.

tugbatugba dedi ki...

yok yok gelen giden yok :))

havvanur dedi ki...

huhu iyimisin nasıl oldun ilaçlar yaradımımerak ettimde hadi bays muck

tugbatugba dedi ki...

YAV NE BİLİM KAFAM BÖYLE UYUŞUK GİBİ ÖLCEM Mİ NE! :p AMA AĞRILARIM YOK OK ŞÜKÜR... VİTAMİNLERİMİ ALIYORUM.. İYİYİM İYİYİM...

tugbatugba dedi ki...

SAĞOLASIN CANIM BENIM...

havvanur dedi ki...

du be ne ölmesi daha çok güzel günler görcez iyi olmana çok sevindim

Elif dedi ki...

Gecmis olsun canim yaa

tugbatugba dedi ki...

inşaallah havvanurcuğum...
elifçiğim sagolasın canım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...