24 Temmuz 2009 Cuma

HAYIRLI CUMALAR

عَنِ بْنِ عَبَّاسٍ (رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا) قَالَ النَّبِيُّ (صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ):

عَيْنَانِ لاَ تَمَسُّهُمَا النَّارُ
عَيْنٌ بَكَتْ مِنْ خَشْيَةِ اللهِ
وَعَيْنٌ بَاتَتْ تَحْرُسُ فيِ سَبِيلِ اللهِ.

Abdullah ibn Abbas (radıyallâhu anhüma) hazretleri, Efendiler Efendisi’nin şöyle buyurduğunu naklederler:

"İki göz vardır ki, Cehennem ateşi onlara dokun(a)maz:
Birisi Cenâb-ı Allah’a duyduğu saygı ve haşyetten dolayı hep ağlayan Hak erinin,
diğeri de Allah yolunda nöbet tutan yiğidin gözleridir."
(Tirmizi, Fezâilül-cihâd, 12)

CUMANIZ HAYIRLI BEREKETLİ OLSUN!

hafta sonuna yaklaşırken benim tüm hafta sonum planlarla dodu bile. iki günboyunca yemeklerde, ziyaretlerde olacağım... c.tersi kayınvalideme yemeğe davetliyiz. pazarda büyük bir ihtimal gürpınarda yazlıkta olan eşimin anneannesine. pazar erkenden yazlıkta oluruz büyük ihtimal. iki yemek daveti içinde ağır asaletli bir tatlı yapmam gerek acaba ne yapsam yaa...

DİPLİ NOTLAR:

* halıkaymazları yoluklara döşedim kaymıyo gerçekten kısss :P
* dün ilk defa beyazları yıkadım içeri kaçan birkaç renkli çamaşırlarımı boyamışşş ne yapçeeemmmm annem duymasın yüzüme tükürür vallahi :) akşama bir daha mı yıkasam...
* işte herşey yavaş yavaş yoluna girmeye başladı bu da beni daha rahat çalışmaya yöneltiyor.
* bu akşam anneme geçeceğim. ve planladıgım kaporta olayına dalabilirim... okuduğum kitapta annemde kalmış onuda unutmadan alsam bari..
* En son yürekler ölür kitabını bitirmedim çok basit geldi yazarımıza yakıştıramadım doğrusu...
nefes nefese tam düğüne denk geldiği için konuya tam vakıf olamadım annemden alıp hemen başlayacağım..
* Alacakaranlık kitaplarına başlamayı düşünüyorum okudunuz mu?
tugbatugba

11 yorum :

Z.M. dedi ki...

hayırlı cumalar taze gelin:)
dipnotların müthiş,herşeyin yoluna girmeside güsel,rahatlatıyor olmalı insanı onca stresli günlerin ardından:)

tugbatugba dedi ki...

aaa bende şimdi senin blogundan çıktım :D
evet iyiyim ama ben biraz melankoli bir insanım ne zaman ne yapçağım belli olmuyor :PPPp

havvanur dedi ki...

cuma yazın harika dip notlarda muhteşem koslayla tekrar beyazları yıka belki çıkabilir:))yemeklerede evde revani yapabilirsin gelin hanım yada tiramisu hafif olur tiramisu yaparsan bimdeki pastabanlar hem ucuz hem taze güzel hafta sonları:))blogun çok samimii daim olsun

tugbatugba dedi ki...

havvanur teşekkür ederim canım. bende o tarz bir tatlı düşünüyordum biliyor musun. tiramusuyu pastatabansız yapıyorum ben kremayla. çok hoş bir tadı oluyor ama pastatabanlıda denemek istiyorum. revaniyı de diyorum ki iki renkli yapsam gökkuşağı tatlısı denior hem görkemli hemde basit br tatlı düşünmelerdeyim :)

havvanur dedi ki...

yap kıs gökkuşagı hee resimlede bakarız şimdi yenisinya üşenmez herşeyi yapamk istersinay bnm yaşıma gel tobe yapamk istemezsin:))

tugbatugba dedi ki...

yapim kıs abla dur üşenmessem tabi :)))))

fatma dedi ki...

TEBRİK EDERİM ALLAHIM YUVANIZDAN HUZURU EKSİK ETMESİN BLOGUMU ZİYARET EDİP BEGENDİĞİM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENDE ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAZMIŞSIN KORKMA YAKINDA ALIŞIRSIN BU KOŞUŞTURMAYACA HERŞEY YOLUNA GİRER

ABB dedi ki...

Bu sözü ilk kez cumartesi günü söylüyorum: Hayırlı Cumalar.

tugbatugba dedi ki...

sağolasın fatma abla...
amin abb :)

Unknown dedi ki...

kaydırır mı kısss adı üstünde kaydırmazz :)) herşeyin yolunda olmasına ve oturmasına sevindim

tugbatugba dedi ki...

sağol canım benim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...