14 Temmuz 2009 Salı

geldimmm



işte geldim buradayımmm...
yoğun yorucu bir koşuşturmanın içinden çıktım bir haftalık dinlenme yetmedi ama işimizin başına döndük çok şükür.
az daha bir cinayetle sonuçlanacaktı bu iş ama son anda tuttular beni. mobilyacı bizi mahvetti... mobilyaları parça parça getirdi. çeyizi bile seremedik doğru düzgün. en son postayı kına gecemde getirdi. adamların üzerine yürüyecektim ama zor tuttular. amannn sakın haaa maskoya yolunuz düşerse GUSTO ADLI MOBİLYACIYLA tanışma hatta alışveriş etme gafletinde bulunmayın. adamların mobilyaları kaliteli olsada kesinlikle ve de kesinlikle tacir değiller... sabah 9 da gelecek yolda çıktı derler gece 12de mobilyayı indirirler birde üstüne yağ gibi üste çıkmaya çalışırlar... hatta evdeki misafirlerimize demişlerki bize zorla yaptırdılar. biz çok ısrar etmişiz hatta yalvarmışız... gebertçem adamları.. koltuklarımın rengini yalnış getirmişler ki kaç kere sordular... servis sehpamı yalnış getirmişler... sandıklı olacak olan puf sandıksıza dönmüş ve bunuda biz söylememişiz... saçma sapan işler işte...

neyse kına süper geçti... bütün mahalleyi, hatta sülaleyi, hatta ve hatta kendi düğünlerinde bile göbecik atmayan hatun kişilerin hepsini bir güzel oynattım... nikah da güzeldi... nikahımız bahçe şehir muhsin ertuğrul sahnesinde gerçekleşti... sagolsun nikah akdimizi başakşehir belediye başkanı mevlüt bey kıydı.. buradan kendisine teşekkür ediyorum. kalabalık, güzel bir nikahdı...

tatilimizde kısa bir abant yedi göller gezintisi yaptık.. yolculuğumuz ve günümüz çok güzel geçti. ondan sonraki günler ise yemeklerle yeni evime alışmakla geçti.. çok fazla alışamadım evime ama zaman herşeyin ilacıdır demi...

abant yedigöller tatil rsimlerini sonra yükleyeceğim... masam dolmuş taşmış onları temizliyorum... özlemişim buraları yahuuu...
tugbatugba

10 yorum :

Z.M. dedi ki...

taze gelin:)
Allah bir beraberliğe adım attığınız bu ayda hayırlı ve huzurlu uzun yıllar devam ettirsin beraberliğinizi,kalbinizden sevgi ve saygı hiç eksilmesin,güsel günler geçirin el ele diz dize inş.:)
tebrik ediyorum canım arkadaşım,,

tugbatugba dedi ki...

AY CANIM BENIMM SAGOLASINNNNN:)))

Elif dedi ki...

Ayy ayy ayy hayirli olsun yeni gelin :) Bir omur boyu mutluluklar :)

tugbatugba dedi ki...

sagolasın elifçiğim çok mersiiii :P

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı,uğurlu olsun.ALLAH mutluluğunuzu daim etsin.çok öpüyorum.

tugbatugba dedi ki...

canım sagolasın öpüyorum seni...

Unknown dedi ki...

buralara uğramayalı neler değişmiş yau neyse çocukların okula başlamadan tebrik etmeye gelebildim çok şükür ehuehu :pP :D

tugbatugba dedi ki...

evte evet neyyyseeee... şekerim sagoll :PPPP

KelebekGibi dedi ki...

Ben Tr ye gittim geldim ne güzel yazilar eklenmis böyle ön sayfadan beri okuyup geldim. Artik sende evliler furyasina girdin. Kosturmacani cok iyi anliyorum ki birde buna cocuk eklenince deyip seni sogutmayayim :P
Allah mutluluklar versin yuvaniza her daim, bir ömürboyu sevginiz bitmesin.
Hayirli Kandiller, sevgiler

biolog77 dedi ki...

tuğbacım daha önce dabetiye yoladığıdna maileden tebrike tmiştim uzun zamandır bloglardan uzakdım.şimdi baktım neler yapmış bizim taze gelinimiz diye:)) yeniden tebrik ederim rabbim bir yastıkda kocatsın cnm.sayfaları merkal okudum düğünden birkaç kare göebilirmiyim diye ama sen hiç bir şey eklemmişsin neden bizi bu güzel resimlerden mahrum bırakdın?

reyhan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...