23 Mayıs 2009 Cumartesi

DİLİMİN ENN UCUNDAKİLER



Rahmetli babannem fesleğeni çok severdi. her bahara doğru camın önüne bir fesleğen alır bizleri kapıdan geçirirken ona dokunup koklardı. Onun mis kokusu etrafa yayılır içlerimizi ferahlatırdı. halam onun geleneğini bozmamış ve bu baharda bir fesleğen alıp camın önüne koymuştu... bu sabah bende onun gibi fesleğene dokunmadan, onu koklamadan etrafa kokusunu yaymadan gelemedim... ne güzel de koktu ohhh... işe geldiğim otobüs babannemin mezarının önünden geçer fesleğen kokusunu ona da götürdüm... onunla hasbihal ettim... dua ettim...

Akşam iş çıkışı rahatsız olan bir arkadaşımı ziyaret için bahçelievler civarına geçtim.. Rabbim sağlık sıhhat versin.. kendisi bebeğini kaybetti. nasibimizde yokmuş ne yapalım tam destek vermek lazım... kollarını açtı ve dedi ki; yüreğim böyle kocamandı şimdi bomboş... bu sözleri içimi çok acıttı... canım arkadaşım benim... Ne yapalım Hakkımızda hayırlısı... eve bayagı bir geç döndüm baktım ki evde badana boya işleri çooktan başlamış... telaşın baş işlerinden biri boya işi. boya olsun ki genel temizlik başlasın... beni babam karşıladı kızım nerdesin dedi (şaka amaçlı her zaman sorar akşamları biraz gecikince) bende baba gecelere aktım da ondan geciktim dedim güldü geçti halime adamcağız...

yatarken günün sadece çalışmaktan ibaret olmadıgını belirtmek istedim kütüphanenin önünde birkaç kitap karıştırdım... ki hayatımda en sevdiğim en mutlu oldugum anlardan birisidir bu olay... kütüphanenin başına geçerim ruhuma göre herhangi bir kitap alırım oradan bir kaç sayfa okurum yada çiziktirdiğim birkaç satır.. dün akşamda çoook begendiğim hatta hayatımda bazı örneklemeler yaptığım ama bir türlü vakit bulup bitiremediğim Siyah Sütü aldım elime yatagıma uzandım uykudan gözlerim kapanma devresine girse de yarım saat kadar zevkle kitabımı okuyup derinn uykulara daldım.. Sabah da otobüsü kaçırdım o ayrı mesele :P

bu sabah işten sonra biz hanımlar toplanıp fatih yollarına düşeceğiz... hanımlar ileriii ilk hedefimiz gelinlikçiler...
herkese iyi hafta sonları...
tugbatugba

3 yorum :

zehra dedi ki...

fesleğenleri gorunce duramadım hemen atladım bende cok severım
ne guzel kokar onlar :)

çileklisüt dedi ki...

fesleğenlere bayılırımb ben de kokuları müthiş bu arada hazırlıklar başlamış hayırlı olsun ben de istiyorum bende bende :D

Hayalbemol dedi ki...

Eğer evde sigara içiyorsanız, evin içine fesleğen koymayın. Ortamda çok ağır bir koku oluyor. En güzeli balkon sanırım. Yeri gelmişken yazayım dedim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...