4 Ocak 2009 Pazar

haftasonu notçukları

cumartesi bebiş görmeye gittim. liseden yakın bir arkadaşım doğum yapmıştı ve araya bayram vs. girince bir türlü bebiş görmeye gidememiştik. bu cumaya sözleşilsede nasip olmayıp cumartesiye kaldı program...

bebiş bir harika hele o kokuları yok mu çek içine doya doya koklamaya doyamazsın. ama insan: yaa bu bebek benim beşiktaşta fink attığım canım arkadaşımın mı şimdi diye şöyle bir acaba bakışı atıveriyor. çünkü inanamıyorsun. daha çok küçükğüz bizzzzz ( küçülde cebime gir tugba) daha liseyi yeni bitirdim dermişimmm (8 yıl oldu) ayyy çok olmuş beeee... neyse konuyu kapatıyorummm:P

nerede kalmıştım;
ev sahibimiz sağolsun öyle hazırlanmıştı ki ye ye çatlayacağım sandım :))

mönümüz:
erişteli çorba
mantı
zeytin yağlı yaprak sarma
patates püresi
tavuklu salata
pogaça
kısır
kadayıf dolma.



işte soframız...


elde kesilmiş erişte, biraz kıyma ve biraz yeşil mercimek. biz bu çorbayı bol mercimek az erişte olarak yapardık ama bu çorbada tam tersi. çok lezzetliydi.



bu usül mantı hiç yememiştim. kıyma sosu üste dökülüyor. sadece hamur kesilip haşlanmış. ama tadı çok güzeldi.



sarmalara doyamadım...
poğaçanın tadına bakamadım ama emininm o da harika olmuştur. ne yapimm ona sıra gelmedi... ( taddım diye kandırdım :))) hehehhe )




kadayıf dolma bir harikaydı.. maalesef çok yiyemedim... keşke yanıma paket alsaydım yaa:))).. çok pişman oldum.

ve biz sofradayken arkadaşın annesi nohut da var nohut da koyayım yeni yaptım yersiniz yersiniz diye mutfaktan seslenince hayırr diye seslendik bol kahkahalı. canım teyzem yaa ellerinize sağlık vallahi... biz kurtulsak da nohuttan logusa canım arkadaşım kurtulamadı ve ondanda yidi :))) nohutun resmini çekmesemde nohut köfteliydi.

çok eğlenceli, neşeli, bol sohbetli,bol bol hatta boool kahkahalı, bol rtüklü, eskilerden, yenilerden, candan, içten harika bir buluşma oldu. maalesef kışın kötü yanları hava hemen kararıyor...



Hamza Taha'ya maaşallah. Allah hayırlı bir evlat olmasını nasip etsin..nasılda ağlıyor yirim ben seni. canım benim...

pazar günü: hepimiz çağlayana akın ettik. maalesef kalabalıktan fotoğraf çekemedim. yıllardır miting, eylem vs. dolanırım böyle kalabalık görmedim. yağmurdan sırılsıklam oldum. olsun kardeşlerimiz için feda olsun keşke daha fazlasını yapabilsek. bağırdık çağırdık tepkimizi neyim gösterdik dualarımızı ettik ve olaysız bir şekilde döndük. Rabbim Filisitinli kardeşlerimize yardım eylesin...

yarın kursum var biraz çalışmak lazım bütün hafta fır fır gezdim ders mers hak getire
hemen çalışmalıyımmmm....
tuğba

6 yorum :

Adsız dedi ki...

tuğbacım arkadaşın nereli yav, yemekler çok tanıdık. Benim kocam Tokatlı. Onların çorbalarına ve mantılarına benziyor. Afiyet olsun , bebişe de sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum

Unknown dedi ki...

Canım dua etmekten başka elimizden birşey gelmiyor doğru ama en büyüğüde dua değilmi zaten ben iki yavrumun üzerine titrerken o annelerin korkularını ,acılarını düşünemiyorum bile ALLAH herkezi içinde Allah korkusu olmayanların zulmünden korusun.

o küçük bebişe Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin.
yemeklerede bittim. o ne güzel masa öyle yaaa Allah sofralarından bereketi eksik etmesin.mantı,mantı diyorumda başka birşey demiyorum.ağzım sulandı

sana derslerinde kolay gelsin canım
öpüyorum.

tugbatugba dedi ki...

lale ablacığım sağolasın. arkadaşım erzurumlu...

melihacığım, haklısın dua dua başka ne varki bizi ayakta tutan ve inşaallah onlarıda ayakta tutacak olan. ve haklısın mantı mantı mantı :))

Disalce dedi ki...

arkadaşının bebeğine Allah uzun ömürler versin.....çok sevimli maşallah....

sofradaki herşey nefis....ellerine sağlık arkadaşının....

ben büyüdüm ama sanki arkadaşlarım büyümedi..onların evlilik çocuk gibi haberler alınca şaşırıyorum..sanki bıraktığım gibiler....

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, harika bir sofra. Bebis de cok tatli masallah, allah bagislasin.
Bende simdi arkadaslarin yardim cagirsindan geldim, burdaki bayanlar filistin icin kermes düzenliyor, icli köfte yaptik, insallah cumartesi güzel katilim olur, sevgiler....

bir demet feslegen dedi ki...

bebiş kokusu süperdir :)
o nasıl bir sofra öyleee.. bayıldımm
bebişe sağlıklı mutlu bir hayat dilerim
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...