25 Kasım 2008 Salı

hafta sonundan özet...

Çalıkuşu; kendini hayran eden hikayesi ile beni düşüncelere ve hüzne boğarak bitti. bitmesine birazda üzüldüm... bir kitap insana bu kadar mı dokunur? sanırım bu kitap herzaman elime akın bir yerlerde olacak. kitaplarım hala gelmediği için Kütüphnedeki klasiklere devam. şimdilik kütüphanemde duran ve okumaya bir türlü elimin gitmediği bir kitabı okuyorum. Sergüzeşt... ve neden bu kitabı bu kadar beklettiğimi hala anlamış değilim...



hafta sonu pek birşey yapmadım.cumartesi full kurstaydım. bayrağımızı el işi kağıdıyla kopart yapıştır tekniği ile süsledik :) çok zevkliydi. bu işi çocuklara nasıl anlatmak gerektiğini rapor olarak yazıp hocaya vereceğiz. çok güzelde şarkılar, parmak oyunları falan öğrendik. patlıcanlı, ördekli ooo... :)))

pazar günü kayınvalidemlere gittim. bana etek dikeceği haberini alınca bir örnek etek götürdüm. kumaşını almış gri siyah çizgili beğendim. hemen ölçülerim falan alındı. tüüühh fazlalıklarıda saklayamadık ne yapsak acep :P... bu arada nişanlım da evde olmanın avantajı ile çiğköfte yoğurmaya karar vermiş.. bana süpriz oldu. o yoğurdu biz içleri hazırladık. çok da güzel yoğurmuş ellerine sağlık. tabii bizim gözümüz döndüğü için hemen sofraya geçince resimlerini çekemedim.

7 yorum :

zehra dedi ki...

bitmemiş olsada şimdiden hayırlı olsun dıyorum ne guzel hep ımrenmısımdır kayınvalıde gelın durumlarına keske benimde kayınvalidem yasasaydı emınım cok guzel seyler payasırdık ...

Z.M. dedi ki...

ok oh senin kayınvalidende benimki gibi maharetli kadınmış baksana eteğini bile kendi dikiyo:D yaa benimki bir aydır köyde çok özledim onu gelsede bi sarılsam,bak aklıma getirdin şimdi:D

Disalce dedi ki...

erkeklerin eli yemeğe değince gerçekten güzel oluyor lezzetleri..ama biraz dağıtıyorlar o başka...

eteğini güle güle giy....
eminim güzel olacaktır...

öpüyorum canım seni..

Hülya Konar dedi ki...

afiyet olsun diyorum...özel bir sebebi yok ama ben hayatımda hiç çiğ köfte yemedim ancak çiğ köfteyi seven arkadaşlarım karınları aç olmasa bile yine gözleri dönmüş gibi yiyorlar :)

Unknown dedi ki...

Güle güle giy canım eteğini nişanlının
çiğ köfte yoğurmasınıda çok kıskandım yaa eşime hep söylerim yap diye birtürlü yapmaz.acılı acılı ohhhhh canım çekti

çok öpüyorum

KelebekGibi dedi ki...

Oo kayinvalidende düsünceli hanimmis dogrusu, nisanlinda öyle senin icin cig köfte yapmis iste:)
Bu arada derslerde ne güzel seyler ögreniyorsun öyle cok eglenceli olduguna eminim :)

Adsız dedi ki...

sen bu kayınvalideyi hep kolla tuğbacım, bulunmaz nimet. Çalıkuşu insanı idealist yapıyor değil mi??. Sevgiler sana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...