30 Ekim 2008 Perşembe

takıldığım bir kaç film...


(Dün akşam izlediğim)

bazı filmere takılıyorum birz zamn geçtimi illaki izlemnek geliyor içimden. yalnız kalmaklı ışığı kapatmalı ve filmin atmosferine kendimi kaptırmalıyım. dün akşamda öyle yaptım benim klasiklerden birini koydum dvd ye odanın ışıklarını kapadım ev ahalisi başka odada mesken kurmuşlardı zati işime geldi. açtım en sevdiğim filmlerden birini. ben izledim film devam etti film devam etti ben izledim.. kalsiklerimin yanına konuverdi bir daha ki severe izlenmek üzere hoşçakalın diyerek. o filmerden birkaç tanesi;



çok gülüyorum kaynanaya...



kadınların mantalitesine hayranım...




acayip romantik...


tarif edemediğim bir duygu aslında gerilim filmlerinden ve bu tür filmlerden acayip tırsarım ama bu filmi çok seviyorum...


iki ünlümüzde acayip oynamışlar...

ve bunun gibi zevk aldığım bir kaç film daha mesela haryy potter serisine de bayılırım. çocuk ruhluyum birazcık... itiraf ediyorum sanırım biraz da keanu reeves ve sandra bullock hayranıyım :P ama iyi işlere imza atıyorlar ne yapayım yahuuu! :))

tugba

7 yorum :

Disalce dedi ki...

tam bir film severim....senin seyrettiğin gibi seyretmeyi isterdim....eşimde çok sever..ama ışıkları kapatırsam o uyur...onun için ışık açık seyrediyorum....

yukardaki filmlerden çoğunu bende izledim..gerçekten harikalar...

öpüyorum seni..

zehra dedi ki...

bu fılmler benım ıcınde klasıklere gırıyor
bu arada fılm zevklerımız uyusuyor bakıyorumda bende severım haryy potter i :)

KelebekGibi dedi ki...

Canim bende bunlardan sadece Kaynanam i izledim ve eglenceliydi.
Burada 3 tanesini listeme ekledim yani görünce bunu izlemeliyim dedim:)
Iyi seyirler,sevgiler.

Unknown dedi ki...

Az önce bloğuna rasladım ve takıldım kaldım.öncelikle izninle bloğunu bloğuma ekliyorum.benim izlemediğim film yok bu filmlei bende çok severim. az önce eşim 2 dvd daha getirdi.biraz sonra mısırımızı patlatıp seyredicez.bu arada listene birkaç filmde ben eklemek isterim.
Yeşil yol
soğuk dağ
sevginin bağladıkları
esaretin bedeli
canım bundan sonra yazışmak dileğiyle
öpüyorum

Unknown dedi ki...

Az önce bloğuna rasladım ve takıldım kaldım.öncelikle izninle bloğunu bloğuma ekliyorum.benim izlemediğim film yok bu filmlei bende çok severim. az önce eşim 2 dvd daha getirdi.biraz sonra mısırımızı patlatıp seyredicez.bu arada listene birkaç filmde ben eklemek isterim.
Yeşil yol
soğuk dağ
sevginin bağladıkları
esaretin bedeli
canım bundan sonra yazışmak dileğiyle
öpüyorum

bir demet feslegen dedi ki...

Keanu Reeves'e ben de hayranımm :) Film izleme betimlemene imrendim..Öyle uzun zaman oldu ki, istediğim saatte istediğimi yapamayalı..Anne olmak zor.. :)
Sevgiler

Unknown dedi ki...

"Keanu Reeves" mi? Paket yapın lütfen evde yicem :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...