28 Ekim 2008 Salı

geldik beyawww



işte geldik. üzücü bir ayrılıktı. resmen evlerimize kilit kondu. düşünsenize dışarı çıkamıyorsunuz içeri giremiyorsunuz. feci birşeydi. komşulara kahveye gidemedim yahuuu....

bu bir kaç gün ayrılıkta yazamadım yazamadım anladım ki taşacagım gittim http://tugbatugba.blogcu.com/ adresime yazdım. Baktım Türkiyedeki herkez birşeyler yapmaya çabalıyor. Bir sürü laf birikti, yaşantı birikti, olay birikti bir yerlere yazmassak çatlayacağız. facebook larda formlar açıldı millet davalardan bahsetti. sesimizi duyurabildiysek ne ala ki duyurabilmişiz kiiii açılmış evlerimizin kilitleri. ohhh şöyle keyifle bir kahve içmeli şimdi. kurulayım şözlonguma başlayayım evimin tozlarını almaya....
çok seviyorum ben burayı yahuuu

aa birde ne varrrr;

Elif Berra ile başlayan Yumurcak tv evimizin favori kanllarından biri olmuştu. bunun bir gün hayatımda beni rahatlatmak ve mutlu etmekten başka yararının olabileceğini hiç düşünmemiştim. ama oldu :)
sevgili betül (http://orguoyuncaklar.blogspot.com/ ) arkadaşımızın düzenlediği bir yarışmayı kazanmışım. hayatımda ilk defa bir yarışma kazanıyorum. bu beni çok mutlu etti. Hediyelerim gelsin sayfa sayfa yayınlayacağım. Burdan kendisine teşekkür ederim.

herkese sevgiler
tuğba

2 yorum :

Unknown dedi ki...

Canımcım Mevsimler Gibi~~ sitemi kapatmıştım onu blogrollünden silebilirsin izin veriyorum yani :)) Bu arada hadi gözün aydın senin de diğer bloggercılar gibi :) Yarışma başarından ötürü de kutlarım artık ne kazandıysan güle güle kullan / ye ^,^

Disalce dedi ki...

canım tebrikler..bende bikeresinde bi kanaldan kızım için hediye kazanmıştım....kıyafet falan göndermişlerdi.....zevkli oluyo valla...

öpüyorum seni...şükür kavuşturana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...